Deutsch lernen a L'Escola

INSCRIPCIONS OBERTES TOT L'ANY!

Aprendre alemany està de moda, ja que es tracta una d’una llengua cada vegada més utilitzada en l’àmbit professional. Si vols estudiar alemany, a L'Escola Formació t’ho posem molt fàcil: tens a la teva disposició diferents modalitats, des de cursos acadèmics o cursos intensius, fins a pràctiques de conversa o classes particulars d’alemany.

Les classes d’alemany, impartides per professors nadius de parla germànica, en grups reduïts, amb l’objectiu d’oferir un tracte totalment personalitzat, i amb un mètode amb el qual aprendràs de manera comunicativa i amena la gramàtica alemanya, les expressions i la cultura d’aquesta fascinant llengua.

Per poder inscriure’t al curs d’alemany, primer necessitem determinar el teu nivell de coneixements de la llengua, per així poder assignar-te la classe que més s’ajusta a les teves necessitats.

Exàmens oficials a GOETHE - INSTITUT

Les certificacions oficials del Goethe-Institut compten amb un reconeixement a nivell internacional, especialment a l’hora d’avalar el coneixement de l’idioma en institucions universitàries o empreses multinacionals.

Grups de conversa

Professors Nadius

Classes particulars o en grup

Així que, ànims i "Wir lernen Deutsch" ...