POLÍTICA DE QUALITAT

AESFORM SLL és una empresa de formació que ofereix una formació de qualitat basada en les nostres competències i en l'experiència demostrada al llarg dels anys.

MISSIÓ:

• Acompanyar en l'educació dels alumnes ja sigui per desig, necessitat o il·lusió oferint un servei de qualitat.
  • Oferir solucions formatives adaptades als objectius dels nostres clients mitjançant un servei integral que abasta des de la detecció de les necessitats fins a l'avaluació de l'impacte de la productivitat en l'organització.
  • Gestionar i executar accions formatives adreçades a treballadors.

VISIO:

• Ser un centre obert a la societat.
  • Obtenir bons resultats acadèmics, un elevat índex d'èxit i alumnes motivats tant en l'àmbit acadèmic com empresarial.
  • Generar confiança als nostres alumnes, famílies i empreses.
  • Ser un centre de referència i suport d'aquelles empreses que necessitin qualsevol tipus d'activitat formativa i / o intermediació laboral.
  • Millora contínua i innovació constant.
  • Expansió formativa.

VALORS:

• Desitgem un centre on la convivència, el respecte i la tolerància siguin valors fonamentals, a més d'un centre participatiu, democràtic i integrador.
  • Bon ambient professional i personal dels nostres treballadors i treballadores.
  • Som un equip

La plantilla està formada per una sòlida base de professionals, units pel nostre projecte formatiu, creant un perfecte ambient i treball en equip fet que ens permet destacar en aquest sector.La infraestructura ens permet la impartició de formació contínua, ocupacional, privada i programada, així com comptem amb l'homologació per part de Servei d'Ocupació de Catalunya amb número de cens 2114 i som agència de col·locació nº0900000228 Perquè ens mou la qualitat, no només la feina ben feta justifica la grandesa del nostre projecte. La Direcció de AESFORM SLL estableix documentalment i manté una política de qualitat desenvolupada en base a un Sistema de Gestió de la Qualitat d'acord amb la Norma ISO 9001: 2015 partint de les següent premisses generals:ü  L'adequació de la Política de Qualitat als Objectius de AESFORM SLL.ü  L'adequació de la política de qualitat a les expectatives i necessitats dels nostres clients. La nostra Política de Qualitat es concreta en els següents punts

• Manteniment d’una alta puntuació  com a centre de formació al registre d’entitats formatives.
  • Ampliació i millora constant de les nostres instal·lacions
  • SER centre referent de la zona utilitzant les rets socials com a mitjà de captació de l’alumnat.
  • Oferir un servei personalitzat, professional i proper, estant a el dia sobre l'actualitat del 'mercat laboral per ser un vehicle adequat per a l'exercici de la Responsabilitat Social Corporativa de les diferents empreses.
  • Sensibilitzar als nostres alumnes en matèria de medi ambient i igualtat de gènere en tots els nostres cursos de formació ocupacional.
  • La millora en l'oferta formativa ampliant la cartera de cursos: ocupacional, contínua i programada
  • La millora contínua de AESFORM SLL en matèria de qualitat.
  • L'eficàcia de el Sistema de Gestió de la Qualitat.

Compliment dels requisits del producte, inclosos els legals i reglamentaris

Almenar a 19 de Gener de 2021

Maria Teresa Sancho