Curs de premonitor/a d'activitats de lleure i esportives

CURS PRESENCIAL 100% SUBVENCIONAT

Adreçat a joves d'entre 15 i 17 anys

Certificat acreditatiu

Durada: 25 hores

L'objectiu d'aquest curs és introduir-nos al món de l'educació en el lleure i l'esport i així, tenir una visió general del què suposa treballar en aquest àmbit.

A través de diferents mòduls aprendrem tot el que s'ha de tenir en compte: natura, desenvolupament de l'infant, tècniques, centre d'interès, activitats, animació, etc.

La durada del curs és de 25 hores i s'emetrà un certificat d'assistència i aprofitament per part del centre de formació, el qual et permetrà exercir com a ajudant/suport en la tasca del/a monitor/a.

HORARIS:

• Dilluns 30 i dijous 2 i 9, de 16:00 a 20:00
  • Dissabte 4, de 9:30 a 18:30
  • Dissabte 11, de 9:00 a 14:00

LLOC: Es faran classes al centre i també a en espais a l'aire lliure per poder posar en pràctica tot allò que anem aprenent.

L'Acadèmia L'Escola proporcionarà tot el material necessari per als tallers i les activitats.

Inici 30/05/2022
Final 11/06/2022
Preu 75,00EUR
75,00EUR 17