PIME Saludable

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat persones aturades o ERTE, treballadores, estudiants i autònomes.

Certificat acreditatiu

Durada: 50 h.

Donar una solució dins de les PIME per a encarar de forma òptima els canvis en el context actual.
Explicar les bases per a contruir i gestionar una PIME més saludable i productiva.
Donar les pautes per al disseny de llocs de treball més adaptats a les noves realitats i requisits de les persones.
Definir les fórmules per a incrementar les motivacions als equips de treball des de l’òptica d’una organització saludable.
Practicar les actituds personals que ajudin a incrementar el nivell de compromís, optimisme, resiliència, auto organització i autoconfiança.

Inici Pròximament