Informàtica, internet i xarxes socials

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat a persones aturades, estudiants, treballadores, autònomes i en erte.

Diploma acreditatiu.

Durada: 40 hores

Aquest curs permetrà a l'alumne/a adquirir unes competències en informàtica, internet, xarxes socials, cloud... L'objectiu és que al finalitzar el curs l'alumne/a sigui més autònom en la gestió del seu correu electrònic, traspàs d'arxius, navegació per internet i xarxes socials, a més conèixer el conjunt d’aplicacions més tècniques que s’utilitzen amb la finalitat d’optimitzar i millorar els procediments i tasques relacionades amb la ofimàtica.

Inici 21/02/2022
Final 04/04/2022