Francès A2

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat a persones aturades, estudiants, treballadores i autònomes

Diploma acreditatiu.

Durada: 75 h.

Capacitar els estudiants per utilitzar l’idioma de forma simple però adequada i eficaç, sent capaç de comprendre, expressar i interactuar, tant a nivell parlat com escrit, en situacions que requereixen la comprensió i producció de textos breus en diferents registres de la llengua estàndard, per tractin sobre aspectes bàsics concrets de temes generals i que continguin expressions estructures i lèxic d’ús freqüent.

Inici 21/02/2024
Final 14/06/2024
Horari 19:30 - 22:00
Hem tancat el termini d'inscripció online per aquest curs. Contacta amb nosaltres per consultar disponibilitat.