LescolaDance Kids

LescolaDance, ballem?

Nens i nenes a partir de 3 anys. Grups separats per edats.

Horari de dilluns a divendres de 17:00 h a 19:00 h.

Sevei de recollida gratuïta al Col·legi d'Almenar.

DESCRIPCIÓ

A partir de 3 anys. El ball modern és un dels estils més populars avui en dia. És de les úniques disciplines que no s'encasellen en una música específica,l'utilitzem com a introducció dels nens en el món de la dansa urbana, perquè posteriorment puguin triar l'estil o estils que més els agradin. El ball modern és una forma d'expressar i alliberar els nostres sentiments i estats d'ànim a través de la música i la utilització de l'espai. La complexitat dels passos és variable i es planifica d'acord a l'edat i capacitat de cada persona.

Beneficis per a tota la vida:
> L'ajudarà a desenvolupar el seu cos i millorarà la seva condició física: tindrà bona salut cardiovascular, millor equilibri, flexibilitat, coordinació i postura.
> Ballar amb regularitat ens acostuma a tenir una vida activa.
> Enforteix la seva autoestima perquè els ballarins desenvolupen una imatge corporal positiva de si mateixos i redueix la por escènica d'una forma molt efectiva.
> Millorarà les seves destreses socials ja que en les classes s'aprèn a cooperar i a treballar en equip, acceptant als seus companys independentment de les seves diferències. Estimula la creació de llaços d'amistat entre tots els membres que formen part de l'escola.
> El ball de la mateixa manera que la música o altres arts, afavoreix el desenvolupament mental i intel·lectual dels infants.
> Millora la seva capacitat de concentració.
> L'ajuda a descobrir les seves destreses i qualitats.
> Desenvolupa la seva creativitat a més dels seus talents innats.
> Exigeix ​​i ensenya disciplina tant física com mental, ajudant en el desenvolupament de la personalitat dels infants..

Inici 16/10/2019
Final 28/06/2020
Data límit 28/06/2020