Fotografia digital amb Genaro Massot

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat a persones aturades, estudiants, treballadores, treballadores en erte i autònomes.

Diploma acreditatiu.

Durada: 35 hores

En aquest curs principalment pràctic que combina sessions tècniques i teòriques proporcionant els coneixements generals bàsics per iniciar-se al món de la fotografia. Es realitzen pràctiques d'il·luminació al centre i a l'exterior. També es fan sortides per posar en pràctica els coneixements adquirits durant el curs.

També aprendrem a utilitzar les diferents eines de treball per dur a terme una gestió eficaç de fotografies. Es treballa amb tot tipus de formats (JPG, RAW ...) i s'utilitzen els programes Photoshop i Lightroom. Al llarg del curs es treballen temes com: Formats, dimensions, resolució, pes, concepte LR, catàleg, interfície, metadades, importació ...

Inici 19/02/2024
Final 18/04/2024

Certificats i homologacions