PNL, programació neurolíngüística

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat a aturats, estudiants, treballadors i autònoms

Diploma acreditatiu de la formació.

Durada: 30 hores

DESCRIPCIÓ I OBJECTIUS

Podem definir la PNL com la ciència i l’art que estudia el funcionament de la ment, pensament, emocions, cos i el que més genèricament podem denominar “experiència subjectiva”. Actualment la PNL s’ha convertit en un dels enfocaments més exitosos i eficaços per a l’assoliment de resultats desitjats en molts àmbits de l’activitat humana.

• Obtenir els aprenentatges més precisos per a la detecció i modificació de patrons en les relacions i experiències humanes.

• Aprendre a gestionar recursos davant dificultats relacionals i situacionals.

• Treballar amb eines de PNL per incrementar la comunicació, la relació d’ajuda, la creativitat i l’excel·lència personal i professional (disseny d’objectius-metes)

Informació del curs

Inici Pròximament