Pastisseria artesana i elaboracions amb xocolata

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat a aturats, estudiants, treballadors i autònoms

Diploma acreditatiu.

Durada: 40 hores

Si t'agrada la cuina podràs apreciar aquest curs totalment pràctic, amb el qual aprendràs tots els secrets d'aquest art culinari i et prepara per a que gaudeixis del plaer d'elaborar exquisits dolços i postres. El programa formatiu inclou nombroses receptes i claus de creativitat, sabors  i diverses formes d'aprofitar tots els ingredients perquè els comensals gaudeixin cada mos.

En aquest curs aprendrem a:

• CREMES I FARCITS. Explicació dels diferents tipus de cremes i farcits ingredients i formes d'elaboració.

• SUCRE I MERENGUE. Explicació, aprendre els diferents punts de l'sucre, realització de glacejats, fondants i tipus de merenga (suís, italià ...).

• REBOSTERIA. Explicació, realització d'un assortiment bàsic de rebosteria (cassoletes, tàndem ...), ingredients, elaboració, cocció, acabats i decoracions.

• MASSES BATUDES. Explicació de les principals masses batudes (genovesa, planxes ...) i realització de pastissos bàsics amb base de pa de pessic (massini, selva negra ...).

• MASSES BATUDES AMB CÀRREGA DE GREIX. Explicació, ingredients, elaboracions (magdalenes i plum-cake bàsic), coccions i acabats.

• BRIOIX. Explicació, origen, ingredients, realització de peces individuals tradicionals.

• SEMIFREDS BÀSICS I. Explicació, ingredients i procés d'elaboració de mousses bàsiques (xocolata, llimona ...).

• INICIACIÓ A LA XOCOLATA:
- Història: de l'cacau a la xocolata.
- Coneixement de les diferents classes de xocolata.
- Tècniques de xocolata: el temperat i les corbes de temperatura, explicació i pràctica. Realització de peces.

Un curs demostratiu de producte i les seves aplicacions culinàries, impartit per un expert en la matèria primera juntament amb un cuiner de referència que realitzarà les elaboracions.

Inici 21/11/2022
Final 14/12/2022
Horari 19:00 - 22:00
Hem tancat el termini d'inscripció online per aquest curs. Contacta amb nosaltres per consultar disponibilitat.